joi, 21 ianuarie 2010

Flacara si mai cum...?

Obisnuiesc de multa vreme sa mai ies din cand in cand din pestera si sa urmaresc activitatile si evolutia semenilor mei. Doar ca asta e prima data cand ies de cand mi-am facut "blog".
Nu va voi spune locatia pesterii mele, asa ca va rog nu insistati.
Imediat cum am iesit din pestera m-au izbit 2 cuvinte. Uneori strigate din strafundul diafragmei alteori soptite atat de incet incat, daca nu as fi avut auzul atat de bine dezvoltat datorita mediului de viata, nu le-as fi auzit : Flacara Violet. Ce naiba o mai fi si asta nu pricepeam. Cunosteam ambele cuvinte folosite separat dar impreuna nu aveau nici un sens pentru mine. Nu reprezenta pentru mine mai mult decat ar fi reprezentat Piatra Coapta, sau Os Fericit. Si totusi toata lumea folosea cuvintele astea doua alaturate. O fi o noua forma de salut ma gandesc eu. Si incep sa le folosesc si eu ca atare. Flacara Violet in sus, Flacara Violet in jos. Doar ca toata lumea se uita la mine terifiata si o luau la goana sau eventual inainte sa faca asta imi aruncau o flegma dorind parca sa imi strapunga fruntea si sa imi sparga sinusul cu ea. CE dracu...
M-am enervat si le-am dat pace convins fiind ca lumea a luat-o razna, si m-am intors la pestera mea primitoare, crezand cu tarie ca aceasta a fost ultima mea expeditie in lumea exterioara.
Si chiar acum cand mi-am facut blog :(

P.S: Daca a mai ramas un om intreg la minte acolo il rog sa imi spuna si mie ce este flacara violet.

Un comentariu:

  1. parapsihologic vorbind...pe naiba,flacara violet,energii an`shit...sugestia mea...mai stai putin in pestera,te refaci,si apoi iesi iar afara ...poate iti lasi amprenta pe omenire si schimbi ceva,poate nu.merita a incerci.the world is not as bad as it might seem.being inside the cave could cause ireversible damage:) acu pe bune,interesanta teorie.

    RăspundețiȘtergere

Sa te vad ce spui de asta :