duminică, 24 ianuarie 2010

Arta

Cel putin o data pe saptamana obisnuiesc sa pictez pe peretii pesterii mele. Picturi rupestre parca le numiti voi. N-am inteles niciodata de la ce vine rupestre dar nici nu ma intereseaza. In picturile mele incerc sa surprind imagini in culorile lor pure, culori care in miscarea ochiului se amesteca sintetizate de retina ca intr-un dans efemer de lumina si culoare. Glumesc. Trag cateva linii, nici acestea drepte si incerc sa le dau o forma. Abia dupa ce termin pictura imi dau seama, in cele mai bune cazuri, ce reprezinta. Se intampla de multe ori sa pictez ceva si habar sa nu am ce reprezinta. Unii mi-ar spune ca sunt nebun. Altii ca sunt artist....
Oricum saptamana asta pictura se pare ca are sens. Si nu prea....
Desenul arata cam asa. In stanga apare un obiect care pare a fi o insula. O insula in ruine. Trebuie ca a avut loc un cutremur sau alt fel de cataclism natural. Undeva in dreapta se pare ca am desenat harta Romaniei, tara in care se afla si pestera mea, lucru pe care l-am descoperit abia anul trecut. Pana aici nimic foarte ciudat. Doar ca de la Romania si pana la acea insula pleaca o sageata, iar deasupra sagetii sta scrisa suma de 50.000 de euro.
Acuma nu stiu ce sa cred despre asta. Sper din tot sufletul sa nu reprezinte ce cred eu ca reprezinta. Si anume ca Romania a trimis acelei insule 50.000 de euro in semn de ajutor. Doar atat??? Nu prea are sems. Exista celebritati care au contribuit cu mult mai mult la alinarea suferintelor acelor napastuiti.
Va rog, daca nu este adevarat sa imi spuneti. Iar daca este adevarat nu imi spuneti, doar....MUTATI-MI PESTERAAAAAAAA

4 comentarii:

  1. De unde frate mai mult ? Ha? Ca-i criza. Si in termeni academico-bastinasi criza suna mult mai al dracu decat un cutremur marunt. Fie el si la cateva mii de km de noi.

    ( sa mor eu de n-am crezut la inceputul postului ca-ti pictezi cu adevarat peretii si ma gandeam " uite, frate, un artist rupestru, asta da trendsetter! "

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi toata lumea se gandeste sa legalizeze chestii, dar de interzis nu prea se ocupa nimeni. Vrem sa legalizam prostitutia, drogurile (don't get me wrong. I'm okay with that), dar nimeni nu interzice cuvantul "criza"
    Sunt satul pana peste cap de cuvantul asta.
    Si nu iti fa griji, nu am talente pictoricesti. Era o metafora ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt vorbe de clacă, astea cu ajutorarea...

    Să ajute cei care-şi permit, nu ... sărăntocii !

    RăspundețiȘtergere
  4. in mod normal,as spune ca gestul conteaza.In cazul asta,spun fgm de tara!

    RăspundețiȘtergere

Sa te vad ce spui de asta :