sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Blog in blog

Citesc bloguri. Foarte des. Cat de multe pot. Unele imi plac altele mai putin. Un singur lucru nu suport. Blogul in blog. Probabil va intrebati ce o mai fi si asta. Comentariile lungi la postarile bloger-ului. Comentariile mai lungi decat postarea respectiva. Vedeti voi, mie imi place sa citesc si comentariile de la postari. Uneori pot fi la fel de interesante ca postarea. Dar cand vad un comentariu de jumate de pagina nu pot sa nu ma intreb de ce nu isi face blog daca are atat de multe de spus???
Foarte rar citesc aceste comentarii. Cand le vad le ocolesc mai ceva decat Alberto Tomba fanioanele in drum spre un nou titlu mondial la Super G. Cred ca majoritatea faceti la fel. Comentariul trebuie sa fie scurt si la obiect. Acum sa va vad, cum comentati la asta ? ;))

4 comentarii:

  1. true!:))
    dar stii,cred ca...
    si mai sustin tare despre
    dar in privinta aia sunt de parere
    si ahm...parerea mea .aah..
    dar totusi,desi e asa acchhh...
    concluzia este ca hmmm...
    mai am mult pana la jumate de pagina?!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si da,nu-mi prieste singuratatea,i miss yah guys ,come back >:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem pe aceeasi lungime de unda:)

    RăspundețiȘtergere

Sa te vad ce spui de asta :