vineri, 22 ianuarie 2010

Fumuri

Unul dintre motivele pentru care ies din mult iubita mea pestera sunt tigarile, sau mai bine zis lipsa tigarilor. O data la cateva zile trebuie sa ies si sa fac rost de tigari. Nu va spun cum fac rost pentru ca am auzit ca politia are oameni platiti special pentru a gasi marturisiri ale nelegiuitorilor pe bloguri. :D
Problema este ca de cateva zile incerc sa ma las de ele. Esec total pana acum. Cel mai mult am reusit sa nu mai fumez 12 ore. In timpul asta am aflat foarte multe despre mine. De exemplu am aflat ca dupa ce mananc pot sa fac si altceva in afara de a aprinde o tigara. Un lucru total nou pentru mine. Parca eram un bebe care invata sa mearga. Nu imi venea sa cred. Ma ridicam de la masa, imi duceam farfuria la chiuveta, o spalam daca mai era cineva in bucatarie care sa ma vada, iar daca nu era nimeni asteptam pana venea cineva si intreba a cui este farfuria murdara din chiuveta. Nasol era ca scuza "Am bagat o tigara inainte si tocmai urma sa o spal" nu mai mergea. Asa ca o spalam cu capul plecat si cu gandul "Te-a pus dracu' sa te lasi de tigari".
Un alt lucru nou era ca puteam sa ma scobesc in nas fara sa am impresia ca am o plantatie americana de tutun care creste exact pe varful degetului. Nu am stiut, sau nu mai tineam minte care era mirosul natural al pielii de pe deget. Divin. Ar trebui creat un parfum cu acest miros special pentru fumatori. Sa il simta si ei macar din cand in cand.
Dar toate astea au trecut. Iar acum fumez din nou. Pana cand nimeni nu poate sti.
Voi fumati? Daca da, atunci ce tigari fumati si cum v-ati apucat? Iar daca nu....DE CE????

Un comentariu:

  1. da,fumez,pentru ca nu ai putut sa te abtii tu.tu esti de vina!stii ce tigari fumez eu cel putin.nu-ti prea inteleg dilema.de ce nu te poti lasa de fumat?toate mail-urile alea de motivare ...useless,a? e greu,las ca reusim noi intr-o zi cu soare.

    RăspundețiȘtergere

Sa te vad ce spui de asta :